rare ting med å være gravid

  • å bli forbigått av gamle damer på gata fordi hoftene har tatt ferie
  • å både elske klementiner og samtidig gulpe hver gang du har spist en
  • å plutselig føle seg fin i bikini (synd det er helt utenfor sesongen)
  • å våkne av at noen inni deg danser
  • å ikke ha matlyst, men plutselig kunne hive innpå en gigamiddag
  • å ha et enormt behov for å strikke små plagg
  • å ikke kunne forestille seg at det finnes et liv etter termindatoen
  • å bo sammen med en som snakker med magen min
  • å ha et umettelig behov for søvn og latmannsliv
  • å måtte hvile etter en dusj
  • – og etter å ha gått 400 meter i sakte tempo
  • at det finnes noen smerter jeg bare må forsone meg med at er kommet for å bli en stund

frustrerende, fascinerende, og garantert verdt det.
jeg gleder meg kanskje ikke så mye over at det er en god stund igjen av 2012, men jeg gleder meg til 2013! kom fort!

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “rare ting med å være gravid

  1. Siritormod

    Nydelige du Maria! -som klare å sedda ord på ting me andre bare kjenne okke igjen i. Lykke te med alt det spennande og fantastiska som ligge foran!

  2. ingridt

    Spennende Maria! Savne ein god prat med deg:) Lykke til ja, og nyt tida så godt det går;) Klem meg

Legg igjen en kommentar

