små gleder

små bildeglimt fra andres liv, på blogger, facebook, i magasiner, på instagram også videre, kan gi meg et inntrykk av at livet deres er helt perfekt, og alt går på skinner. det lar jeg meg fascinere av.

jeg tror jeg tolker feil, og jeg tror – jeg vet – at bak bildefasaden deres skjuler det seg ekte liv, ekte relasjoner og ekte rot. jeg synes allikevel de skal fortsette å gi meg bildeglimt, for det er mine tanker om bildene som må endres, ikke andres bilder.

også tror jeg at de små glimtene kan hjelpe oss til å se at det finnes mye godt i livet, selv om ikke alle dager er helt på topp.

her er mine små glimt fra søndagens prosjekt: #smågleder – det er en livskunst å se dem.

1: solskinnskaffi på en søndag
2: noen meldinger må man bare se på flere ganger
3: pretty pink pantyhoses på (p)søndagsbiltur
4: cuz he´s cool like that. #lueivarmen
5: å få tilfredsstilt nevølengselen. #tantelykke
6: iskrem til folket!

når jeg kunne se dette på en  lett deprimerende, sykdomsprega søndag, ja da gir det meg perspektiv.

4 kommentarer

Filed under Uncategorized

4 responses to “små gleder

  1. I like!
    Jeg har instagram abstinenser etter at jeg har rota bort telefonen min. Så det var fint å få se litt av livet ditt.
    Håper jeg ser deg LIVE snart :)

  2. Kristine

    Helt enig! :-)

Legg igjen en kommentar

