glis

idag har det skjedd minst tre fine ting:

1. ei lita jente smilte til meg da ho gikk av bussen. og da ho var uttafor måtte ho snu seg og smile ei gang til. dét fikk meg til å smile lenge.

2. jeg har tid til å gå til og fra ting, og mens jeg går synger jeg på Jamie Cullum. lurer på hvor det kom fra. what a difference a day made. 24 little hours. brought the sun and the flowers. where there used to be rain.

3. på besøk hos mr. fiancé fikk jeg høre av en sambo at jeg så så glad ut. det gjorde meg enda gladere.

spread the joy!

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “glis

  1. Jamie Cullum kommer fra stuen vår. :) Altså, musikken i hodet ditt, ikke mannen.

  2. haha :) that explains it! den satt fast lenge da.. helt fra lørdagen..

Legg igjen en kommentar

