et nyrydda liv

jeg putter livet mitt i esker.
rydder, sorterer, kaster over en lav sko.
og putter resten i esker.
prøver å pakke fornuftig, og merker eskene med «forsiktig glass». der det trengs.

jeg er på flyttefot.
og gleder meg til å omfavne alt det nye.
blir vemodig ved tanken på alt som blir igjen.
minnene fra fire år i en fin leilighet. de tar jeg med.

med et nyrydda liv er jeg klar for alt.
rotet får ikke bli med på lasset.
jeg må bare få system i kaoset først.
juhu.

Legg igjen en kommentar

Filed under Uncategorized

Legg igjen en kommentar

