let the games begin

om ei uke har jeg store planer om å føle meg sånn.

for idag gjør jeg det ikke.
det anbefales ei å utsette seg seg sjøl for ufrivillige matallergireaksjoner halvannet døgn før eksamen.
da må du få vonde nåler i armen, og sterke medisiner (en fin ting) som gjør deg søvnig.
da blir det vanskelig å lese som planlagt i innspurten.

imorra er eksamen nr 1 ferdig. om jeg vil eller ei.
og om ei uke er nr 2 ferdig. da skal jeg danse og være maria-lett-på-tå.

enn så lenge er jeg takknemlig for livet. ingen pusteproblemer i kveld.
takkoglov.

4 kommentarer

Filed under Uncategorized

4 responses to “let the games begin

  1. kristinhorne

    Huffda! Ufrivillig matallergi rett før eksamen høres STRESS ut! Jeg tror du kommer til å gjøre det kjempebra eg! Eg heier på deg:)

  2. slutt aa tulle da. jeg oensker deg det beste paa eksamen. Jeg har akkurat avsluttet ett av seks fag, og hadde en elendeig deleksamen i et annet. Heldigvis vet jeg at jeg har staatt i begge. Men da mangler det fire fag smo jeg maa kjempe for i loepet av halvannen uke naa (som innbaerer 3 essays, muntlig forasvar av en tidligere gruppeoppgave, 3 skriftelige eksamener og en muntlig – ogsaa stress).

Legg igjen en kommentar

