lade litt

denne helga var det tre år siden kroppen min blei utlada. plutselig var veggen der, og etter en måned med en sta og slitsom kamp mot min egen kropp sa det helt stopp i jula 07. det tok over to år å komme seg på beina igjen, og leve normalt.

de siste åra har lært meg hva som er viktig i livet. jeg ble tvunget til å prioritere, og til å fylle tida i senga med meningsfulle tanker – ikke destruktive. og opplevelsen har lært meg å sette pris på alt jeg får. jeg vil ikke ta noe for gitt.

denne helga har jeg lada batteriene, sånn jeg gjorde før i tida. en dag eller to med avslapping, før livet går som normalt igjen. på hyttetur, med hvile, glede, søvn og godt selskap, har jeg henta nye krefter, og er klar for nye uker. helt vanlige uker, med jobb, studier og krefter til å være helt passelig aktiv på kveldstid.

jeg har det livet jeg elsker, takket være det disse jentene kan hjelpe til med.

Legg igjen en kommentar

Filed under Uncategorized

Legg igjen en kommentar

