gledetelling

jeg går ei lang og hard uke i møte. for å klare sånn uker samler jeg på gleder. forrige helg var jeg for eksempel på tur med fire fine i stockholm.

IMG_4390ingvild og jeg…

IMG_4396

…tine, og line brukte litt av kvalitetestida på å forevige oss sjøl på et koselig lunsjsted i gamla stan.

IMG_4318

jeg unngikk shoppestoppbryting ved å dedikere meg til luestrikking, over alt. inkludert puffen i sportsbutikken.

DSC00616

jeg holdt på å gå på en shoppestoppsmell da jeg fant denne nydelige. som jeg får til jul. flaks.

DSC00617

og vi spiste sushi. eh jeg spiste sushi. selvfølgelig. og heldigvis liker alle asiatisk mat, sånn at jeg kan spise sushi, mens de andre spiser det andre.

DSC00618

og i helga måtte jeg kjøpe gave til noen, så da fant jeg veske-julegave-ønsket for i år. notert?

Familien

og familien mås er en fin familie. takk for engasjement, interesse og generell tilstedeværelse i livet mitt.

jeg tipper denne uka blir bra. hektisk (to oppgaveinnleveringer oppåhverandre + jobb og alt det «vanlige»), men bra. det er jo godt å ha energi til å ha det travelt. amen.

glad uke, kjære deg!

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “gledetelling

  1. den kjolen e den fiiineste e har sett på veldig veldig lenge!!!

  2. ragnhild

    sukk… var dere på jentetur i stockholm?! ååååå, misunnelig! her sitter jeg og ruger, er sikkert 1.60 i bredden snart også. heldige dere!
    men snart, min kjære, blir det oss to! the best is yet to come!

  3. the BEST is yet to come :) om bare 11 dager!

Legg igjen en kommentar

