oss to i osjlo

isprinsessene
Det var den dagen det endelig var kaldt nok til å gå med den store, fine, hvite lua mi. Også kalt pelsdotten. Digg å gå tur i minusgrader med fine Line.

line og urgen
På Rema for å kjøpe snop og brus. «E hadde følt me snytt!» – Line om den halvfylte Urgeflaska

debutanten
Debutanten på Eldorado. Konbanwa.. Og et veldig bra filmvalg.

cocccca
Line stiller opp som støttekontakt når jeg vil åpne brusen min. Tommelen min fungerer nemlig fortsatt ikke helt optimalt.

aua
Ingen brudd, bare tommelteip fra legevakta.

tommelopp
Men det går bra altså. Tommel opp!

10 kommentarer

Filed under Uncategorized

10 responses to “oss to i osjlo

  1. Hehe.. den huen var DIGG! Du e digg;) og mor di sikkert..;)

  2. Mamma

    Huh? Hvor kom jeg inn i bildet her?

  3. Kristin prøver å inkludere meg i sin sære Stavangerhumor :)

  4. Tommel opp for deg og huen.

  5. har du fått den lua hos meg?! Ho ho HO :) (Alltid når folk har kule ting så lurer jeg på om de har fått den hos meg… hvis ikke du har fått den hos meg så har broren min fått en sånn av meg. hadde vi noen gang lik samtidig?)

    Jeg vil være oss tre (eventuelt fire) i Osjlo neste helg, er du med? :D

  6. din kommentair ventes på å modereres!!?? Wha?

  7. Jeg måtte godkjenne den.. Merkelig :)

    Meeen, nå til helga?!?! Jaaaa :)

Legg igjen en kommentar

