To av de fineste

Jeg kjenner noen som har vært gift i noen måneder, ett år, to år, tre år, kanskje til og med fem år. Tenk at de har funnet en de klarer å leve med i noen måneder, ett år, to år, tre år kanskje til og med fem år. – og det er jo bare begynnelsen…

Jeg kjenner to som har vært gift i 50 år. Fem-ti-år! Det er magisk det. Og i helga skal vi feire magien og kjærligheten. To av de fineste i verden er dette. To av de som gjør at jeg føler meg elska, betingelsesløst. Ingenting er som å komme til bestemor og bestefar, sitte i stolen foran ovnen og være bare meg.

Jeg er glad i dere to!

5 kommentarer

Filed under Uncategorized

5 responses to “To av de fineste

  1. jeg heier på bestemor og bestefar! snart har jeg vært gift i 7 måneder. skål for hundre til, er d ikke d man pleier å si, mamman til maria? gift er en fin ting. det er ikke farlig.

  2. Vet du, jeg er glad i disse to, jeg også!
    Har ikke møtt de så altfor mye, men de få gangene har virkelig satt spor. Fine spor:)

  3. Mor

    Åå,Maria! Du er skjønn!

Legg igjen en kommentar

