Fnis fnis

Kan du tenke deg noe bedre enn å få bursdagtelefon fra disse to??

Telefonsamtalen foreløp ca som dette:

Mamma banker på badedøra og sier at det er noen som absolutt vil snakke med meg.
Jeg: «Hallo»
ØK: «Hallooo» (i fistel, ja riktig)
Jeg: «Heh!?»
ØK: «Det er Kariii og Øysteeein. Er du klar?»
Jeg: «Eh jaa»
ØK: «1 – 2 – 3 Happy birthday tooo youu (på den bråkete metalmåten)»
Jeg: Ler litt ukontrollert
Ø: «Å gid hun lenge lenge lenge leve må»
K: prøver å overlappe ååååå-en
ØK: ler av seg selv og egne vittigheter, det hele går over i fnisete prating, og avsluttes med et fantastisk vi-leser-hverandre-på-leppene-mens-vi-finner-ut-hva-vi-skal-si-i-kor: «Viii – eer – glaad – ii – deg!»

Jeg ler fortsatt. Bøyer meg i støvet for gledessprederne Eklund. Ingen over ingen ved siden.

5 kommentarer

Filed under Uncategorized

5 responses to “Fnis fnis

  1. og jeg er glad i deg! og jeg synger her i stæoa i kaldfjord. og snart får du nok post. både med det ene og det andre.
    fint. kom i vår lavo. ha en super bursdag! :D loveli! Hurramegrundt!

  2. Når det gjelderåkomme høyt opp på toner, melderjeg meg fint inn i klubben!
    Maria: Du er fantastisk! Virkelig den miljøarbeideren alle vil bli!

  3. Aaaahw!
    En egen post på bloggen til Kolberg!! det er digg.
    Nei, DU er digg!

  4. Marit

    Åh, de er så konge!
    Grattis på etterskudd Maria!:o)

Legg igjen en kommentar

