Gjett hva

Jeg har hatt en rar handel på Kiwi idag. Kjøpt fire ting jeg sjelden kjøper, gjett hvilke :)kiwi.jpg
Nr 1: Jeg har aldri før i mitt liv kjøpt det til eget bruk, nå følger det noe med leiligheten som gjør at jeg trenger det…

Nr 2: Lenge siden sist, men det går mye av det både hjemme og det var poppis til middag på studentheimen for et par år siden. Blir nok mange meter til sammen…

Nr 3 & 4: Hører på en måte sammen, den ene dekker et stort areal hvis du sprer alt innholdet utover, den andre er fem ting i èn eske.

Spre gleden!

9 kommentarer

Filed under Uncategorized

9 responses to “Gjett hva

  1. 1: Klorin?
    2: nudler?
    3: rengjøringsmiddel til gulvet og
    4: en mopp som må settes sammen

    eeeeh

  2. Mamma

    1. Kaffefilter? Men det trenger du ikke for egendel, men kanskje til besøkende.
    2. Nudler
    3&4 Tørre engangskluter til mopp & Mopp. Men jeg er i tvil om du vil kaste bort penger på slikt… ;-)

  3. Lige ikkje heilt dette her konkurranse greiene dine. Føle meg ikkje så veldig lur då, føle meg fakstisk ganske dum. Halleluja for d.

  4. jeg tenkte spaghetti, men hvis nudler var på jordet så? og sånne oppvask-maskin-tabeletter kanskje? ikke vær så hemmelighetsfull da!

  5. Ragnhild har en rett og en som er veldig nære på.. Jeg kan tipse om at nr 3 er delt i store firkanter, og nr 4 er fem poser inni en blå eske…

  6. Etter ein lange tenkte omgang så trur eg har komt fram te, ka dei tingå kan ver.
    1)vaskepulver til oppvaskmaskinen din
    2)spaghetti
    3/4) det som dekke eit stort areal e nok bakepapir, og den som har fem ting i ei lidå eksa e nok tørr-gjær

    slå den dokk.. Lure på kor mange poeng d e å henta nå?

  7. Mamma

    Men, det går ikke mye spaghetti hjemme, pastaskruer har vi oftest. Det har noe med skjebruk, eller manglende skjebruk hos enkelte å gjøre. Kanskje du var hjemme sist jeg hadde fersk spaghetti-dilla?
    Klem mamma

  8. Himla Jan Egil! Utro tjener ;) Men ja, du fikk alt rett etter utrolig mange hint. Fortjent? Tja.. Neppe! :)

Legg igjen en kommentar

